kecik2 cili padi,besar2 cili bo, kecik2 molek lagi,besar2 pandai jubo

Latest Writings

0 Award FOR blogger

BEST BLOGGER AWARD???

APA MACAM
BEST ke KALAU sape DApat award ni

Dalam pukul 10.00 malam aku baru bangun dari tidur ku yg panjang pergi la tengok pc aku yang sedang upload link zshare untuk movie senario the movie 1.Pastu jalan2 la kat blog2 lain tu ak pun terbuke hati masuk la blog MIss.Queen blek punye belek nampak la posting yang berlebalkan award dan dia pun taip kat situ dia bagi award ni kepada semua FOLLOWER
dia dan aku salah seorang daripadanye lah.

SO aku pulak nak bagi award ni kepada semua FOLLOWER aku dan kepada semua yang TUKAR LINK dengan aku dan sape yg penah post comen ke kt blog ak dan blog yg ade letak link ottel-zon ok itu saje.

kite tengok sape yang kedekut nak bagi award ni kat orang lain pulak

regard.
MUHAMMAD NASHRUL HAKIMIE@KIMIE@PUJI@LETTO

0 Comments to “Award FOR blogger”

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...